منوی دسته بندی

پست پروداکشن

پست پروداکشن یک نرم افزار نیست بلکه یک پروسه جهت نمایش بهتر کار و رندر هست که توسط نرم افزارهایی مانند فتوشاپ و افتر افکت برای تصاویر ثابت انجام میشود. استفاده از پست پروداکشن زمانی است که شما نیازمند ایجاد یک سری تغییرات در مدت زمان کوتاهی هستید و تایم کافی برای رندر مجدد ندارید. نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار گرافیکی دو بعدی است و به شما این قابلیت را میدهد تا کیفیت کار خود را بهبود بخشید. فتوشاپ را می توان یک نرم افزار معجزه گر معرفی کرد. معماران در بسیاری از مراحل کار خود نیاز به هنر گرافیک دارند تا بتوانند کار خود را ارائه کنند، نرم افزار قدرتمند فتوشاپ، جهت انجام نیازهای گرافیکی معماران استفاده می شود که می تواند ایده‌های طراحی شده را بسیار قوی در قالب تصویر ارایه دهد.

از کاربردهای فتوشاپ میتوان به ویرایش و اصلاح نور و رنگ عکس، آماده سازی نور و کادر رندرها با هر کیفیت مورد نیاز، امکان قرار دادن رنگ و بافت بر روی تصاویر خام، مونتاژ و کامپوزیت کردن رندرهای کامپیوتری با عکس واقعی، ساخت انواع تکسچر و بافت و … اشاره کرد.

پیشنهاد ما برای افرادی که تمایل دارند رندرهای سه بعدی جذابتری داشته باشند، شرکت در دوره پست پروداکشن می باشد. اگر شما بخواهید در این بازار رقابتی باقی بمانید باید رندر های طبیعی تری تحویل کارفرما دهید ، استفاده از فتوشاپ قطعا یکی از گام ها برای ارایه ی خروجی عالی است.در این دوره که حدودا ده جلسه زمان نیاز دارد، می آموزیم چگونه رندرهای زیباتر و جذابتری ارائه دهیم. این دوره مناسب افرادی هست که به دروه های 3DMAX و Vray  و فتوشاپ تسلط کافی دارند که با استفاده از نرم افزار فتوشاپ، رندرهای خود رو ویرایش کنند. آموزشهای ارائه شده مطابق با نیاز بازار کار میباشد.

سرفصلهای اصلی دوره پست پروداکشن و شیت بندی معماری :

1.آشنایی کامل با فتوشاپ معماری

2.آشنایی با رندر المنتها و کاربرد آنها

3.شیت بندی معماری در فتوشاپ

4.پست پروداکشن معماری در فتوشاپ

پس از پایان دوره، هنرجو می تواند گواهینامه پایان دوره معتبر دو زبانه از آموزشگاه کامپیوتر سامان گستر و همچنین گواهینامه بین المللی قابل ترجمه از سازمان آموزش فنی و حرفه ای دریافت نماید.

محمد حجتیان فر وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *